Regels en aandachtspunten
Praktijkregels
- Praktijkregels:
Op dit moment nemen wij geen nieuwe patiënten meer aan. Uitzondering hier kunnen patienten die uitsluitdend bij mondhygieniste behandeld willen worden of gezinsleden van onze bestaande patienten. - Indien u onder bewind staat meld dit vooraf en geef de contactgegevens af voor uw eerste bezoek!
- Wij doen ons best om uw zo goed mogelijk op de afgesproken tijd te laten plaats vinden. Door omstandigheden kan heet zijn dat u moet wachten en vragen daarvoor uw begrip en geduld.
- Wijzigingen in uw gezondheid en/of medicatie altijd melden bij uw bezoek.
- Adres- en contactgegevens wijzigingen gaan NIET automatisch, geef dit door en vermeld dan of dit voor alleen geld of ook voor andere gezinsleden.
- Herinneringen en oproepkaarten zijn een service, u bent zelf verantwoordelijk voor het maken en nakomen van afspraken.
- Afspraken horen telefonisch gemaakt of verplaatst te worden.
Afspraken worden gemaakt om na te komen, telefonisch afmelden minimaal 2 werkdagen voor de afspraak.(bij verzuim of te laat afmelden kan de verzuimde tijd in rekening worden gebracht tot 100% van de geplande verrichtingen) -
Ziekmeldingen of afmeldingen binnen 24 uur mogen enkel en alleen telefonisch afgemeld worden.
-
Afspraken verzetten buiten de 24 uur mogen per mail of telefonisch verzet worden.
-
Bij een foutieve afmelding of een afmelding binnen 48 uur kan er alsnog een bedrag in rekening gebracht worden.
-
Ons spoednummer is uitsluitend bedoeld voor spoedgevallen (Bijvoorbeeld: ongevallen of hevige pijnklachten).
- Infomedics verzorgd onze declaraties en doet dit bij voorkeur per email.
Wilt u dit niet geeft u dit aan zodat wij deze instelling bij u kunnen wijzigen. - Bij vragen over de declaratie is Infomedics uw aanspreekpunt tenzij dit inhoudelijk over de declaratie gaat.
- De patiënten die niet verzekerd zijn voor de tandarts of in België wonen, dienen na de behandeling te betalen.
- (Zorgsom) begrotingen die u krijgt behoort u zelf te controleren. Wij raden u aan deze begroting bij uw verzekeraar te laten controleren.
-
Ziekmeldingen of afmeldingen binnen 24 uur mogen enkel en alleen telefonisch afgemeld worden.
-
Afspraken verzetten buiten de 24 uur mogen per mail of telefonisch verzet worden.
-
Bij een foutieve afmelding of een afmelding binnen 48 uur kan er alsnog een bedrag in rekening gebracht worden.
-
Ons spoednummer is uitsluitend bedoeld voor spoedgevallen (Bijvoorbeeld: ongevallen of hevige pijnklachten).